Beoordelingen van Japans Restaurant Fusion Gorinchem

Recente recensies

4.0
Anne
16 februari 2024

Deluxe sushi set is erg lekker!

Hand
12 februari 2024

Is eb blijft de lekkerste sushi van Gorcum. Keurig binnen de tijd bezorgd.

Connie
11 februari 2024

Perfect op tijd en het smaakte zoals altijd overheerlijk!

Mimi
10 februari 2024

Helemaal top.

Anoniem
4 februari 2024

3 kwartier te laat met bezorgen. Voor hoeveel je krijgt is het te duur.

Paul Jansen
29 januari 2024

De bezorger was 20 minuten te vroeg. En er zat geen soya saus, wasabi en stokjes erbij. De mango in de sushi was nog niet helemaal rijp. Verder was het erg lekker. En goede kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stefanie
28 januari 2024

Wij waren eigenlijk een beetje in shock. Want normaal gesproken staat Sushi Fusion voor topkwaliteit. Maar vandaag was helemaal niets van wat wij gewend waren. Ik hoop dat de kok ziek was of zo en dat het eenmalig was.

Linda
28 januari 2024

heerlijke smaakvolle verse sushi, de beste in de regio!

A de Jong
27 januari 2024

Eten vrij koud en minder smakelijk als we gewend zijn. Sushi zat heel slordig in verpakking. Vermoedelijk door bezorger niet goed vervoerd.

Wilma Koekkoek
27 januari 2024
Enrico
21 januari 2024

Eten is lekker. Maar was niet echt warm toen het werd geleverd

Franklin G
20 januari 2024

Heerlijk gegeten, ik kan het iedereen aanbevelen.

S
19 januari 2024

Het eten was lekker, alleen ze waren helaas bijna een half uur te laat met bezorgen!

Henk
14 januari 2024

Alles wat we besteld hebben was erg lekker; sushi, pokebowl, chinese wok. Wel veel duurder dan een paar weken geleden.

Marianne
13 januari 2024

Super lekker gegeten! Vriendelijk geholpen.

Joost
10 januari 2024

Zoals gewoonlijk heerlijk eten gegeten!! Top kwaliteit pokebowl en sushi!

Nejla
5 januari 2024

Heerlijk eten. Bezorging precies op de aangegeven tijd

Anne
5 januari 2024
Ted
3 januari 2024
Kari
2 januari 2024

Ik vindt ze Zeer hygiƫnes netjes ook

Laurens
31 december 2023

Heerlijke versgemaakte sushi, malse warme vleesgerechten, service met gratis loempiaatjes erbij, keurig telefoontje dat t iets later werd door drukte! Dikke pluim!

S. Gerris
30 december 2023

Het was weer heerlijk! Bezorger half uur te laat, maar met grote smile stond hij voor onze deur. En we hadden geen haast, dus geen probleem :))

Diana Zhulan
29 december 2023

forgot to put coke and sushi chopsticks, the food is delicious

Maaike
28 december 2023

het eten was prima en werd keurig op de bestelde tijd afgeleverd

Simone
28 december 2023
Anne
26 december 2023

We hadden een heerlijke maaltijd voor de kerst. Dank. Eten was lekker. Bezoegen was op tijd. Is goed betaalbaar ook. Aanrader.

Lars
23 december 2023

Sushi was eerst vele male beter hellaas was het deze keer niet te eten heel zonde

Dani
21 december 2023

Het was heerlijk. Vriendelijke bezorger.

Weima-Lensvelt
21 december 2023

zeer smakelijk gegeten, aanrader

Patricia
20 december 2023

Het was ruim een half uur te laat wat ik op zich nog niet zo erg vind maar het was ook koud. Verder qua smaak wel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esmee
14 december 2023

Nu al een aantal keer bij Sushi Fusion besteld en ik ben erg tevreden. Goede en lekkere sushi!

Femke
10 december 2023

De noodles waren koud, de saus was gaan lekken dus het was helemaal door het papier gelekt en alles zat eronder. Er waren geen stokjes bijgeleverd dus de sushi met bestek gegeten. Niet zoals ik gewend ben van Fusion. Jammer!

Elianne
10 december 2023

Alles smaakt net wat beter dan bij een ander Aziatisch restaurant en afhaal. The Best

Kirsten Leenards-van Huizen
9 december 2023

1 gerecht was verkeerd, maar werd na een belletje alsnog gebracht. Het rare was wel dat ik het verkeerde gerecht mee terug moest geven. Geven jullie dat weer aan een andere klant dan? Is een rare actie.

Beetjejammer
8 december 2023

Het eten was prima. Ik had alleen aangegeven contant te betalen en met hoeveel. Alleen had de bezorger geen zin om moeilijk te doen en gaf zichzelf maar even 2.50 fooi.

Charo
8 december 2023

Wat later...maar wederom heeeerlijk

Susanna
7 december 2023
Charo
6 december 2023

Top!

Nicolette Roest
5 december 2023

Wat een service ongekend. Ik had vandaag besteld om af te halen. Het verkeer in Gorinchem stond helemaal vast en ik was met de auto. Ik belde dat ik later zou zijn door file. Wordt ik na 45 min terug bent u er bijna. Ik was 100 meter verder. Zijn ze met de fiets mijn bestelling bij de auto komen brengen zodat ik om kon draaien en richting huis kon gaan. Echt geweldig. En het eten is ook top. Dus echt een aanrader.

Rob
4 december 2023

helemaal top zoals altijd

Kim
2 december 2023

Beste sushi van Gorinchem

Marian van Valen
27 november 2023

De bestelling klopte niet. De beef met teriyaki saus, was geen teriyaki maar denk knoflook saus en de bami die ik erbij bestelde was geen bami maar nasi. De Tjaptjoi was wel goed.. ook was de bestelling een kwartier te laat gebracht. Het eten vonden we wel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ciska
27 november 2023

De bestelling was precies op tijd en het eten was weer zo lekker als altijd Klasse

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

EVH
25 november 2023

Het was erg lekker en keurig op tijd geleverd

Laura
23 november 2023

Jammer dat ik online kan kiezen voor 12:00 ophalen (omdat ik snel door moest naar mijn volgende afspraak) en dat ik dan vervolgens een kwartier moet wachten. Pas het dan aan op je website als je het niet eerder klaar kan hebben.

Josephina Daalhuizen
23 november 2023

Het eten was lekker, de bezorging stipt op tijd. Alleen op het plaatje staat bij de schotel nog een apart schaaltje met 4 hapjes.... Hoorde dat er niet bij? Eerder kregen we die er wel bij!

Si
21 november 2023

Super lekker eten en super lieve mensen

Christos Moschakis
14 november 2023

Lekkerste sushi.Altijd goed.Onze favoriete sushi restaurant.

Marloes
12 november 2023

Vond de kip niet lekker, veel korst weinig kip.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christiaan
11 november 2023

Het eten was lekker en de bestelling was op tijd.

M. de Bruijn
10 november 2023
Anne
10 november 2023
De Groot
5 november 2023

Heel tevreden

B
3 november 2023

Koud en te laat

Jacqueline Munnik
1 november 2023
Laura Jarmala
30 oktober 2023

Was weer top! Alleen jullie zijn mijn temaki met tempura vergeten :(

Frits Elferink
30 oktober 2023

goed

Charo
27 oktober 2023

Het was heerlijk..

R
27 oktober 2023

Lekkere sushi en een hele vriendelijke bezorger! Wel halfuurtje later dan gepland, kan gebeuren.

Ester De leeuw-Groenland
26 oktober 2023

2 zalmboxen besteld en het was heerlijk! Verder nog een portie kip met groenten, ook dit was heerlijk van smaak en een ruime hoeveelheid voor de prijs die je betaald.

Joƫl
20 oktober 2023
Izabela
20 oktober 2023

Super lekker als altijd :)

Michelle
17 oktober 2023

De lekkerste sushi van Gorinchem!

Jelle
17 oktober 2023
Joop van den Berg
16 oktober 2023

Porties worden kleiner. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeanet
15 oktober 2023
Renate Eijsink
15 oktober 2023
F Lolling
13 oktober 2023

Hoe vervelend, Bij opening een paar jaar geleden zat ik 2 wekelijks op het terras en liet regelmatig thuis bezorgen. Nadat Fusion na maanden ( zelfs meer dan een jaar) sluiting toch weer opent, bestel ik voor de 2 keer wederom voor een dikke 50 euro. Helaas, Kwaliteit laat te wensen over en ben niet tevreden. Je belt persoonlijk en wacht niet af om een pittige recensie te schrijvenā€¦Helaas is dan de reactie nog een grotere teleurstelling, een hoop argumenten, niet luisteren en alleen maar praten dat wel alles vers isā€¦Lieve mensen dat was het niet! Koud, uit ijskast sushi, oudbakken kroepoek, en kleffe niet crispy rollen. Sorry. Had gezegd wat vervelend om te horen, we maken het goed met u.. dan luister je echt en was een betere optie geweest.

Bw
12 oktober 2023

Besteld en bezorgmoment gevraagd voor een uur later. Na 5 kwartier gebeld en te horen gekregen dat het 'elk moment bezorgd kon worden'. Nog eens 20 minuten later weer gebeld en te horen gekregen 'dat het elk moment bezorgd kon worden'. Na uiteindelijk 7 kwartier wachten kwam ons eten. De warme producten waren natuurlijk allang niet meer warm en bij navraag werd er geĆÆrriteerd gereageerd ''dat het nou eenmaal wel eens voorkomt dat het ietsje later is'. Op aandringen werd er toegezegd dat de warme producten opnieuw bezorgd zouden worden. Deze tweede levering was wel vlug Ć©n warm. Het eten was wel lekker.

Stefan
8 oktober 2023
M
7 oktober 2023

Een uur en 50 minuten op ons eten moeten wachtenā€¦ In de spits mss meer medewerkers inzetten? Sushi smaakte redelijk, miso-soep was echt niet lekker.

Els
6 oktober 2023

Dat het lang duurde voordat het bezorgd werd is nog tot daar aan toe maar de sushi had veel te lang gestaan. Het was erg vochtig, wat absoluut niet gunstig is voor zeewier. Een paar maki lagen helemaal uit elkaar. Eten in het restaurant blijf ik zeker doen want dat is altijd super maar laten bezorgen nooit meer!

Samantha van Zanten
5 oktober 2023

Sushi was heerlijk! Alleen jammer dat je geen keuze krijgt om zelf tasje mee te nemen en dus per bestelling 0.20 cent moet betalen voor een tasje.

Tonny
3 oktober 2023

Was weer top

Lucien van der Mooren
2 oktober 2023

Tomatensoep was een beetje saai en sushi was ok maar een beetje klef. Bezorging duurde een half uur langer dan afgegeven per mail.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

alex den ottelander
27 september 2023
A de Groot
24 september 2023

Op afgesproken tijd bezorgd. Eten keurig verzorgd en heerlijk.

L de Grooy
24 september 2023

Het eten was weer lekker alleen jammer dat het 45 minuten later dan ingepland bezorgd werd.

Paul Jansen
17 september 2023

Erg lekkere sushi. De sushi met sashimi tartaar was erg lekker. De bezorger was helaas wel wat verlaat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cora de Kuiper
15 september 2023

Zoals altijd zeer tevreden. Heerlijke sushi en warme gerechten. Aanrader!

Paul van Rooijen
15 september 2023

Fusion Gorinchem is gewoon TOP! fijn dat het restaurant weer open is en dat de bezorgservice weer rimpelloos verloopt.

Martijn Blokhuis
14 september 2023

Fantastisch! Heerlijk gegeten, super kwaliteit, voor ons de beste in de omgeving!

Pieter Mens
11 september 2023

Weer top!

Yvonne Schouten
9 september 2023

Altijd goed! Alles vers! Nergens anders meer sushi bestellen.

Henk
7 september 2023

Wokgerecht met garnalen afgehaald, heerlijk

Van Wensveen
4 september 2023

Heerlijk gegeten. Bezorging kwam zoals gepland. Volgende keer bestellen we hier opnieuw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jaap
3 september 2023

niet het bestelde gekregen en heel erg zout

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vaste klant
2 september 2023

Heerlijk šŸ„°

M. Woutersen
2 september 2023

Helaas is de kwaliteit enorm achteruit gegaan sinds de overname/nieuwe eigenaar. De smaken komen totaal niet meer in de buurt van hoe lekker het in het verleden was, de yakitori saus smaakte zelfs zuur terwijl deze altijd lekker zoet was. Altijd fam geweest van dit restaurant maar helaas zal ik door de slechtere kwaliteit niet meer bestellen. Prijs kwaliteitverhouding is nu ver te zoeken. Daarnaast zijn de hoeveelheden van een jaar geleden inmiddels gehalveerd met een nog hogere prijs.

Belinda van Dam
24 augustus 2023

Wederom klopte de bestelling niet, terwijl ik het nog extra vroeg bij het zelf ophalen šŸ„“ Had 3 gerechten met bami (2x kip en 1x ebi) maar kreeg er maar 2 alleen de kip en de ebi zat er niet bij. Bij nabellen kreeg ik de mededeling dat dit de volgende keer bij bestellen dan extra mee zou komen šŸ™ƒ Dus geantwoord dat dat geen oplossing is dus of de alsnog zelf het gerecht konden thuis brengen. Dit werd gedaan maar wel 20min laterā€¦.. eet smakelijk. Maar voorlopig even niet bij Fusion.

Bart
20 augustus 2023

Heerlijk gegeten

Haar
18 augustus 2023

de bestelling die ik gedaan had bleek totaal wat anders terwijl het nog onder dezelfde noemer op de kaart stond toen ik het afhaalde zag ik dat gelijk en vroeg of het nog omgeruild kon worden omdat het niet klopte /misverstand was. Onmogelijk en werd afgewimpeld. Was er heel chaotisch de bestelling na mij klopte ook niet, jammer

Diane Baks
17 augustus 2023

Super!!

Marleen
14 augustus 2023

Lekkere poke bowl. Wel jammer dat er helemaal geen avocado in zat. Vorige keer wel en op het menu staat het ook.

Tim
10 augustus 2023

Zoals altijd waren de pokebowls weer top! Mooie portie, vers en goede smaken.

Paul van Rooijen
24 juli 2023

fantastisch eten, vers en erg goed van structuur en smaak.

Cora de Kuiper
16 juli 2023

Heerlijke sushi! Vers gemaakt en van uitstekende kwaliteit. Een aanrader!

Ad
9 juli 2023
Jer
3 juli 2023

Gewoon weer erg lekker en goed alleen waren de knoflook wokgerecht wel erg pittig door de veel stukjes rode peper

Anoniem
1 juli 2023

Ik zou graag willen dat als ik mijn bestelling wil afhalen, dat die echt op het tijdstip klaar is wat ik heb aan gegeven, voor de rest heb ik echt heel lekker gegeten en ga ik zeker vaker bestellen